Fredag den 20 april

Vilken heldag de blev igår! Direkt efter jobbet och en kort sväng till stallet for vi mot Kungens kurva för att ränna på affärer. På vägen dit skulle vi hämta ut mitt körkot på posten i Årsta, och det var inte alls de lättaste. Vi körde fel trots GPS, bra jobbat utav oss va?

Ett besök på Hööks gjorde att jag kom ut med nya borstar, en longerlina och hästschampoo. Täcket jag skulle ha fanns förstås inte i strl 145 den här gången heller så nu skulle de skicka en snabborder. Så på tisdag får jag åka och hämta de! Då är min täckes samling till trollet fullbordat!

Därefter blev de en tur på Toys 'r us för att hitta en vattenfylld rockring till Stina. Japp, ni hörde rätt! Det är toppen som magträning, brukar ingå som en utav mina övningar när jag tränar. De är roligt (när man fått kläm på de), man blir svettig och känns rätt ordentligt efter 15-20 minuter. Rocka ring är något jag kan rekommendera!

Och en tur till Kungens kurva inkluderar givetvis IKEA. Tack och lov kom jag ut med bara ljus och batterier denna gång! Träffade på min kusin och hans sambo som precis som oss tyckte att IKEA klockan sju en fredagkväll är de bästa. Lite folk och man slipper tränga sig fram!

Mysig kväll men var helt slut när dök upp hemma att jag somnade framför Let's Dance!









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0